30
Iun
10

5 lucruri “putin ciudate”

Si da, faceam zilele trecute un top al chestiilor pe care le numesc „ciudate” despre mine. Cum m-a traznit ideea? Simplu. Eram bineinteles pe batranul Google (pe care zau de nu-l iubesc) si cautam ciudatenii. In materie de orice: natura, medicina, sexualitate etc. Si cum profitam eu de bunatatea si generozitatea batranului , poc! M-a izbit din plin. Ia sa fac eu o lista cu lucrurile pe care le consider „ciudate” in ceea ce ma priveste (nu de alta, dar poate mai descopar si eu cate ceva despre mine, ajung sa ma mai cunosc si eu asa puuutin). Evident, nu o sa enumar decat 5 dintre ele pentru ca, nah,  apoi deja devin dubioasa.

So, let’s get it started!

1.Vorbesc singura, cu mine în oglinda, sau port dialoguri cu diverse persoane imaginare (in romana, engleza sau rom-eng-franc-span-ital-africana sau ce o mai fi si asta). Acum constientizez asta si , sincer, a cam bagat groaza in mine. Cred ca e timpul sa-mi fac probleme si sa-mi pun niste intrebari serioase, dar tare mi-e teama ca nu voi reusi decat sa dau nastere altor dialoguri imaginare.

2. Nu suport sa stau într-o camera cu usa deschisa, iar de dormit cu ea asa nici nu se pune problema. Regula se aplica de obicei atunci cand sunt singura. Bine, asta nu e o ciudatenie, dar se dezvolta rapid si se transforma  intr-o regula de baza a existentei mele.

3. Toti cei pe care ii cunosc nu pot dormi fara perna. Unii dintre ei isi iau chiar si perna cu ei in calatorii, daca se poate. Eh na! Eu una nu pot dormi linistita daca o perna isi face veacul sub capsorul meu micut. Am impresia ca ma sufoca, efectiv.

4. In schimb, nu pot dormi neinvelita oricat ar fi de cald. Ma simt de parca as fi principala tinta a intunericului, ca si cum tot intunericul din univers s-ar strange pe partea dreapta a patului (intotdeauna dorm in dreapta, fara discutii). Pe parcursul existentei mele de muritor am dezvoltat o invincibila teama de intuneric. De intuneric si de linistea aia atat de taioasa, incat ai impresia ca ai surzit asa, brusc, fara niciun avertisment. Din cauza asta sunt dependenta de zgomotul masinilor, deseori folosit si pe post de calmant.

5. In sfarsit, piesa de rezistenta. De asta m-am si agitat ca apa minerala in jurul ideii de noapte, somn etc., pentru ca voiam sa ajung cat mai repede aici. Dorm cu ochii deschisi! Bine, pe jumatate deschisi, dar totusi! Si am senzatia ca ofer o imagine cel putin infioratoare celor care ma privesc dormind. Stiti vorba aia „doarme ca un ingeras”? Ei bine, la mine nu se aplica :)). Niciodata nu s-a aplicat. Bai si e idioata chestia asta. Ba nu, daca vrei sa sperii pe cineva e mmcp. Acum serios, ma simt de parca nu mi-ar ajunge pleoapele. Si la naiba, nu cer sa ma invelesc cu ele, doar sa imi acopere ochii. Atat! Dar degeabaaa! Bai si sa stii ca poate din cauza asta ma trezesc cu ochii rosi. Oricum ar fi, e ciudat sa vezi pe cineva ca doarme cu ochii intredeschisi. Cred ca mi-ar trece fiori pe sira spinarii.

Anyway, don’t freak out! Sunt tot eu 😀

5 Responses to “5 lucruri “putin ciudate””


  1. 1 funkysweetboy
    Iunie 30, 2010 la 12:53 am

    :)))) =)))

    cred ca glumestiiii :))))))) :)))) Ultimul lucru nu poate fi adevarat :)))=)) No fucking way :))) Hai ca de dormit, eu nu prea suport usa inchisa/incuiata, perna imi e indiferenta, la fel si plapuma , dar pleoapele :)) pleoapele ma !! Shittt!!! crappp de ras :)))

    Ramane sa fac alta data misto, acum sunt prea socat! :)))

  2. Iunie 30, 2010 la 12:59 am

    ●cr.ss: l.ai vazut?:>
    funky!: ma lasiiiiii
    funky!: daca l-am vazut
    funky!: :)))
    funky!: m-ai speriattt
    ●cr.ss: sa inteleg ca da
    ●cr.ss: :d
    funky!: nu esti normalaaaaaa
    ●cr.ss: uita.te in ochii mei;;)
    ●cr.ss: cand dorm
    ●cr.ss: :)))
    funky!: =)))

  3. Iunie 30, 2010 la 1:01 am

    funky!: nici un zaaaat
    funky!: trebuia sa pui de la inceput
    funky!: cei slabi de inima
    funky!: sa nu citeasca
    funky!: :))
    ●cr.ss: :)))
    ●cr.ss: hai maaaa
    ●cr.ss: ce naiba
    ●cr.ss: sunt tot euuu ;;)
    funky!: esti tu, pana cand iti incepi ritualul de dormit
    funky!: :))
    funky!: atunci incepe transormarea

  4. 4 Soare...
    Septembrie 2, 2010 la 2:11 pm

    =))))))))))))
    sa nu te privesti niciodata dormind:P
    de parca ai putea… 😕 :)))))


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,927 hits
Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

