17
Iul
10

A fost..

Madalina Manole, „fata cu parul de foc”. RIP.

5 Responses to “A fost..”


  1. 1 funkysweetboy
    Iulie 18, 2010 la 11:42 pm

    niciodata nu mi-a placut Madalina Manole

    pur si simplu, nu e genul meu ! Mi-o aduc aminte in diverse emisiuni, ma enerva teribil comportamentul ei.

    So, no comm.

  2. 3 Diana
    August 29, 2010 la 12:34 pm

    eu am ascultat doar o melodie de’a ei(Madalina Manole-Suflet gol) si chiar mi’a placut:x

  3. 4 Soare...
    Septembrie 2, 2010 la 1:48 pm

    Suflet gol, nebun de dor… Tu credeai ca ai pereche si un inger pazitor…
    Orice ati zice se intampla in viata fiecaruia sa „crezi ca ai totul” si sa pierzi… Asa ca versurile ei sunt cumva general valabile, indiferent daca ne place noua sa recunoastem sau nu. Cat despre voce sper ca nu are nimeni nimic de comentat; sunt prea putini acum care au asa o voce.
    Gestul ei este, intr-adevar, de neiertat dar muzica ei va ramane mereu in istoria muzicala a acestei tari si merita locul pe care si l-a castigat cantand inca de la 15 ani. Ma intreb cati sunt capabili sa renunte la tot pentru a-i face pe ceilalti fericiti, pentru a bate tara in lung si lat si a sta saptaman intregi in turneu: „Sa fie oamenii fericiti!”, „Sa zambeasca oamenii in timp ce ne asculta!”, „Sa uite oamenii de necazurile lor!”…
    Ce a ramas din stradania acestor artisti? Nimic. Ii judecam, uitand ca ei ne-au facut macar parintii sa zambeasca, chiar daca noi nu „inghitim” muzica lor…
    Pentru mine Madalina Manole a fost una dintre artistele a carei voce te face sa tremuri de la primele acorduri de chitara… Am plans, am ras, am zambit, am fost trista pe melodiile ei. Ii respect atat muzica cat si viata, chiar daca s-a terminat tragic. Nu judecati oamenii! Depresia chiar exsta…


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,927 hits
Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Sep »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

