02
Sep
10

De toamna

Bai mi-e dor. Sincer. Mi-e dor de copilarie, mi-e dor de gradinita, de prima mea „dragoste” (asta se intampla pe la 5 ani), de prima mea cearta cu cea mai buna prietena pentru un baiat (aceeasi varsta). Mi-e dor de ziarul din care am citit primele cuvinte, de ziua in care am scris primele litere, de strabunicul meu (ii spuneam Mosu’ si el a fost cel care m-a invatat sa numar pana la 10, sa fac operatii cu adunari si scaderi, sa am incredere in mine si sa fiu ambitioasa. Pacat ca am pierdut fituicile pe care mi-am notat ultima lectie). Mi-e dor de ciresele alea bune pe care le are bunica in gradina, de primul meu jurnal in care scriam despre baiatul blond cu ochi albastri. Mi-e dor de prima oara cand am urcat pe scena si de mandria care se citea in privirea mamei; nu i-am mai dat prea multe motive de mandrie de atunci si de asta a fost un moment memorabil. Mi-e dor de perioada aia in care eram mica, draguta si visatoare si spuneam : Cand voi fi mare, voi fi cantareata! Si chiar credeam. Mi-e dor de iernile alea frumoase cu nametii de un metru care pe vremea aia erau mai mari decat mine si de omul ala de zapada pe care l-am facut impreuna cu mama in gradina, langa marul ala batran pe care l-a taiat tata acum 2 veri. Mi-e dor de prima zi in care mi-am tinut fratele in brate. Era atat de mic si urat si totusi stiam ca il voi iubi din tot sufletul. Mi-e dor de primul meu ghiozdan, chiar daca l-am urat pentru ca era roz, motiv pentru care i-am rupt fermoarul „din intamplare”. Ups! Mi-e dor de fericirea pe care am simtit-o cand am aflat ca Mos Craciun nu exista pentru ca mi s-a demonstrat ca aveam dreptate sa nu cred in el. Mi-e dor sa ii impletesc parul papusii in rochita verde cu palarioara alba. Mi-e dor de primii 10 ani asa cum la 20 imi va fi dor de ultimii 10. Mi-e dor si intotdeauna imi va fi dor de ceva. Dar stii de ce anume imi mai era dor? Sa prind rasaritul, sa stau in pat si sa ma uit pe geam. Si ghici ce? Asta fac. E  6 dimineata si eu nu am somn. A venit toamna si sunt bucuroasa. Nu mi-e dor de vara.

9 Responses to “De toamna”


  1. 1 Soare...
    Septembrie 2, 2010 la 1:35 pm

    Dor de tine… dor de noi… de prima zi de scoala, de prima poza impreuna, de primul party „Scolar”, de prima cearta, prima felie de tort impartita intre noi toti, primul zambet acru sau primele cuvinte urate, si cele ce-au urmat:)))
    Cred ca trebuie sa ne fie dor, e ceva natural. Poate e lucrul ce ne face sa ne amintim forever ca cineva a fost langa noi, sau ca in ziua nu stiu care am facut pentru prima oara un lucru…
    Frumos micuto:*

  2. 4 george-paul
    Septembrie 2, 2010 la 1:49 pm

    mi-e dor de noptile pierdute in cartier jucand carti pana dimineata la 7, mergeam la scoala sa dorm pe banca pana la 12. mi-e dor sa bat mingea de nebun pe terenul de la numarul 8, doar eu si varul meu. mi-e dor de pachetele de 10 tigari, mi-e dor sa fumez in fiecare pauza. mi-e dor sa ma joc cu manetele nintendo-ului. mi-e dor sa vin acasa rupt de oboseala, sa ma trezesc la indiferent ce ora si sa plec afara fara sa spun unde ma duc, nici eu nu stiam ce urmeaza. mi-e dor sa pierd serile la scara blocurilor vecine, sa glumesc, sa rad, sa joc sah sau tenis de picior sau baza. mi-e dor de colegii din generala, daca ii vad pe strada cred ca i-as recunoaste pe fiecare dintre ei. mi-e dor de colegii de liceu, n-as fi crezut vreodata ca se vor termina acei 4 ani lungi si ca imi va fi dor de ei. lor sigur nu le e dor de mine, eram prea nesuferit.

    e bine sa privesti spre viitor, da, dar e bine in acelasi timp sa-ti amintesti trecutul si cand inchizi ochii, inainte sa atipesti, sa te poarte gandul spre acele momente placute. asta ne face oameni: suntem visatori.

    am ajuns din pura intamplare sa cunosc pe cineva care te cunoaste. sunt doar in trecere, las si eu un comentariu 🙂

  3. 8 Anca
    Septembrie 2, 2010 la 2:20 pm

    Si mie mi-e dor de iarna…mi e dor sa inghet dupa care sa ma incalzesc in casa cu o cana de ceva cald:D.Mi e dor sa urmaresc copiii din curtea scolii cum se joaca cu zapada, mi e dor sa ne jucam secret santa,sa vina mos craciun la mine acasa,mi e dor de vacanta de iarna…
    Mi e dor de o gramada de lucruri.M a apucat melancolia…:(
    P.S. Scrii si mai frumos decat anul trecut:D >:D<

  4. 9 cathy
    Septembrie 2, 2010 la 5:49 pm

    Frumos:X
    Mie mi-e dor sa cred.- in mine si in oamenii din jurul meu . Mi-e dor sa am un vis spre
    indeplinirea caruia sa imi pun toate fortele.Mi-e dor sa intalnesc persoane care sa gandeasca la fel ca mine, dar cel mai mult…..

    Mie mi-e dor de toamna de acum 2 ani..:(

    Se spune ca niciodata nu este prea tarziu – lucru care ar trebui sa se aplice la orice.Eu am putut constata ca nu este adevarat! De fapt, este in totalitate gresit…Mereu o sa regreti un lucru spus , un gest cat de mic, o privire.Mereu o sa te gandesti ce s-ar fi intamplat daca ai fi facut altceva , daca ai fi ales altceva…Intotdeauna amintirea lui o sa ma doara .Insa , niciodata nu o sa pot da timpul inapoi; niciodata nu va fi ca inainte.
    Cand amintirile incep sa doara , zambeste si coloreaza-ti visele!


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,893 hits
Septembrie 2010
L M M M V S D
« Iul   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

