16
Oct
10

Hello Kitty! Bye Kitty!

Name: Chichi
Nick:  Sobolanel
Code name: Pisi
Bine, de fapt eu o alint ciocoflendera. Despre cine vorbesc? Despre pisicuta meaaaa:x! Am gasit-o acum o sapatamana si jumatate in spatele blocului pe cand cautam o  alta intrare  -nu mergea interfonul si a trebuit sa astept un timp sa vina cineva sa il repare. Asa, si cum faceam eu inconjurul blocului in 80 de secunde, am auzit-o. Meow, meow! Va amintiti ca spuneam intr-un post anterior ca nu exista dragoste la prima vedere? Ei bine, asta se aplica doar in cazulpersoanelor pentru ca trebuie sa recunosc ca m-am indragostit nebuneste si iremediabil din prima clipa in care am vazut-o. Era atat de mica si neajutorata. Si vantul batea cu atata putere incat micuta se clatina si se lovea mereu cu capul de perete. Asa ca, avand in vedere ca denaturata de maica-sa nu era prin zona, ca era frig si ca micutei de ea nu-i dadusera nici ochisorii, m-am gandit ca nu fac rau nimanui daca „o imprumut”. Doar lu’ tata i s-a facut rau cand a vazut-o si mi-a spus ca as face bine sa scap de ea daca intentionez sa mai respir. Zis si facut..dar cu o saptamana intarziere. Asa ca intre timp mi-am terorizat prietenii vorbind numai despre „Chichi a mea”. Chichi face, Chichi drege, Chichi zice, Chichi, Chichi si iar Chichi. Dar e si normal sa fiu atat de incantata de ea, e ca si cum as da timpul inapoi. De ce? Pentru ca vara trecuta mai erau vreo 3 pisicuti in spatele blocului si am regretat mult timp ca nu am putut sa am grija de ei. Si acum e ca si cum mi-as fi luat revansa. Oarecum.

Anyway, deja sunt plina de muscaturi si zgarieturi, in special pe maini. Dar asta e, nu ma supar. Cum as putea? Stiti, intr-un timp ma gandeam sa ii pun numele E.T., mai exact dupa ce i-au dat ochisorii. Motivul? Are ochi de extraterestru. Si toti cei care l-au vazut mi-au dat dreptate.  Doamne si e atat de energic! Doamne si cum se/ma/ne trezeste el la 7 dimineata! Doamne si cum l-as arunca atunci pe geam! Dar nu. E prea iubibil, deci nu-mi pot pastra gandul mai mult de 1-2 secunde. Asa ca ma joc cu el pana adoarme din nou. Sau mai bine spus, ma jucam. De ce la trecut? Pentru ca dupa hello kitty part urmeaza bye kitty awful part. Pentru ca a trebuit sa renunt la micuta mea. He! Dar nu definitiv, pentru ca dupa ce am sunat seara trecuta ca
disperata intreband in stanga si-n dreapta daca nu cumva vrea cineva un piscut (ca doar nu-l puteam lasa afara. E frig, pentru numele lui Dumnezeu), m-a traznit! Si evrika! Dupa indelungate, mult prea indelungate rugaminti si tratative cu bunica-mea, am reusit sa o conving sa il primeasca la ea si sa il ingrijeasca, in pofida faptului ca avea deja unul. Cred ca o voi vizita mai des.

Zi trista. Deja mi-e dor.Pa!

P.S. Postul a fost scris intr-o zi cu soare, pe 9 octombrie mai exact.

1 Response to “Hello Kitty! Bye Kitty!”


  1. Noiembrie 7, 2010 la 9:11 am

    uhmm.. :X inteleg partea cu dragoste la prima vedere 😀

    Zizi


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,893 hits
Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

