06
Noi
10

imi e cald si-mi e si frig

Opreste-te o clipa, te rog! Vreau sa-ti cant. Vrei sa ma asculti? Nu? Bine, inteleg. Atunci poate citesti.

Si asa incepe. Ce incepe? Cand incepe? Unde incepe? Cu cine incepe? Mna, nu stiu. Important e ca incepe. E nou, e urat, e inspaimantator, dar e fascinant. Iubesc toamna. Urasc toamna, de asemenea. Ma face trista. Ma face si fericita in acelasi timp. Astept zilele de luni si ma deprima cele de vineri. Si, God, e abia sambata. Sambetele sunt triste, enervante, cretine! As vrea sa fiu acolo, numai si numai acolo, in nicio alta parte. Nu pot fi. De ce? Pentru ca e sambata. Pentru ca e noiembrie. Pentru ca sunt eu. Pentru ca mai e altcineva. Pentru ca suntem, dar nu suntem.

Nu are niciun sens? Stiu. Asa si trebuie.

Ai un like din partea mea.

4 Responses to “imi e cald si-mi e si frig”


  1. Noiembrie 6, 2010 la 4:59 pm

    Ceee tareee e ! 😀

    ai un like si din partea mea :X

  2. 3 CC
    Noiembrie 6, 2010 la 8:04 pm

    mah are sens.sincer.cine stie, stie.si piesa ia zi de unde o stii:>?


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,941 hits
Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

