07
Noi
10

Capra cu 3 iezi de Mircea Badea

Multumesc, Adi.
Bai oameni buni, Badea e genial. Jur! Si nu-mi voi retrage cuvintele nici peste 50 de ani.

13 Responses to “Capra cu 3 iezi de Mircea Badea”


  1. Noiembrie 7, 2010 la 8:06 pm

    Tu abea acum l-ai aflat ? :))

    eu ma gandeam sa ii ridic o statuie 😀

  2. Noiembrie 7, 2010 la 8:08 pm

    Pe Mircea Badea? Nuuuu, cum sa-l descopar abia acum? Nu traiesc pe alta lume. Dar acum am vazut asta cu Capra cu 3 iezi. E geniala. E genial.:x

  3. 5 Adi
    Noiembrie 7, 2010 la 8:51 pm

    Si eu iti multumesc. i move up in the world, eeeh? adica sunt si eu cineva sau ce? :)) Ma bucur ca am avut ocazia de a contribui la acest minunat blog realizat de un om genial. Cu placere Cristina!

  4. 7 CrySsu'
    Noiembrie 7, 2010 la 9:23 pm

    prea tareeee !!!! nici eu nu o stiam pe asta q kpra….oriqm tipul asta e dement,in sensul bun,logic!!!
    :)))

  5. 8 Badu Alin
    Noiembrie 7, 2010 la 11:05 pm

    puiul :)) era el mai hanciupalitic si la lasat masa sa crape =)) Fenomenal

    • 9 Adi
      Noiembrie 8, 2010 la 6:32 pm

      :)))macar le a dat o lectie de viata. si la cate ciori o fi avut, iti dai seama:)) p care sa ajute primul sa crape…sa zica merci ca nu erau toti cu 10 aripi stangi

      • 10 Badu Alin
        Noiembrie 9, 2010 la 10:02 am

        puiu nu avea gpsul la el :-< deaia a crapat…masa nu mai avea minute pe cosmote sa il sune:-< vai de capul lui.in final masa sa gandit ca e mai bine sa plece acum ca dupaia sunt radare si a drojdit putin :))

  6. 11 Adi
    Noiembrie 9, 2010 la 4:45 pm

    eh ma iei cu dastea:))) ca avea si nu avea…nu asa se pune problema… spune domne la esenta..:puiu era de 3 lei si gata, mamicuta lui nici nu se rugase pt protectia sistemului limfatic si energo-holistic al puiului, era varza…s a nascut lesinat, vai de capul lui, cum vrei tu. cert e ca era cu gladiolele tremurande…macar daca eram in vestu salbatic scoteam naiba un pistol de la sold si PAC.. ii curmam suferinta micutului

  7. 13 Me
    Ianuarie 24, 2011 la 9:54 pm

    6:22 :))) Chiar acum ma uit la badea… e tare infuriat pe basescu acum… nu ca nu ar fi mereu infuriat pe el:))


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,898 hits
Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

