26
Mar
11

Fragment

Ora 4:53. Dimineata. Luna-i inca pe cer.  Tic-tac!

„-Ai sa ma ai langa tine?
-Mai intrebi? In dreapta, in stanga, inainte, inapoi. Tu esti zidul inflorit al captivitatii mele.
-Nu. Nu spune asa. Nu vreau sa fiu numele captivitatii tale. Nici tu, al captivitatii mele.
-Nu?!
-Sigur ca nu. Suntem doua libertati. Nu vreau sa te coplesesc, sa-ti limitez viata numai la mine. Nu as avea nici o bucurie sa am langa mine un prizonier. Nu-ti cer decat dragostea ta.  Aceea e a mea si numai a mea. N-o impart cu nimeni. Fii alaturi de mine cum ai fost si inainte de a ma cunoaste.
-Dar sunt alt om.
-Eu iti cer, adica te rog, sa fii tu. Sa nu ma ai langa tine ca o constrangere, fiindca atunci ti-ai ucide dragostea si m-ai ucide si pe mine.Ma iubesti?”

   *Lorelei, Ionel Teodoreanu

0 Responses to “Fragment”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,927 hits
Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

