16
Dec
12

Portrait

“- Cauţi dragostea perfectă?
– Nu chiar. Nici vorbă să ţintesc la aşa ceva. Pe mine mă fascinează egoismul. Egoismul perfect. De exemplu, eu îţi spun acum că vreau să mănânc nişte căpşuni şi tu laşi totul baltă şi dai fuga să-mi cumperi. Te-ntorci cu ele, gâfâind şi mi le întinzi, dar în clipa aceea eu îţi spun că nu mai am chef de ele şi le arunc pe fereastră. Aşa ceva caut eu.
– Ce legătură are asta cu dragostea?
– Are. Habar n-ai tu. Sunt momente în viaţa unei fete când asemenea gesturi sunt extrem de importante.
– Adică ce gest? Aruncatul pe fereastră?
– Exact. Şi în clipa aceea aş dorii ca băiatul să-mi spună: “A, am înţeles. Te rog să mă scuzi. Trebuia să ghicesc că nu o să le mai vrei. Sunt un măgar, un insensibil. Plec să-ţi iau altceva, ca să mă ierţi. Şarlotă sau plăcintă cu brânză?”
– Şi tu cum ai reacţiona?
– I-aş da toată dragostea mea.”
390972_2950198751976_890299171_n

0 Responses to “Portrait”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,893 hits
Decembrie 2012
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

