04
Mar
13

I’m not a girl, I’m THE girl!

482187_567511659940408_1072420471_n  Sunt cea care crede in unicorni si praf magic. Inca. Si ai fi zis ca in 19 ani am invatat si eu ceva. Ai fi zis c-am inteles ca singura persoana in care trebuie sa-mi pun increderea sunt eu.  Ai fi zis ca am inteles ca scenariile perfecte nu exista. Si da, ai fi zis ca am inteles ca exista un tavan de care ma tot izbesc cu capul. Nu, niciodata! Partea proasta? Niciodata n-o sa inteleg.
Sunt cea care ofera si se ofera. Rar si mult. Prea rar si prea mult. Si tot eu sunt cea care crede  in dreptul natural de a primi inapoi ceea ce oferi.  Aceeasi doza de fericire, de respect, de  intelegere, de incredere. Poate chiar mai mult.
Sunt cea care vrea totul sau nimic si cea care incearca sa faca din nimic totul. Sunt un foc care mocneste timp de secole si un vulcan care erupe brusc si decisiv. Am asteptari si rabdare pentru ca imi datorez mie asta. Pana la un punct.
Sunt cea care are egoista pretentie de a fi singura. Singura sau deloc.

1 Response to “I’m not a girl, I’m THE girl!”


  1. 1 Surpy
    Martie 13, 2013 la 9:19 pm

    Trebuie sa iei binele cu raul sa zambesti cand esti suparata, sa iubesti ceea ce ai, sa-ti aduci aminte de cee ce ai avut, sa ierti intodeauna, dar sa nu uiti niciodata. Invata intotdeauna din greselile tale, dar nu le regreta, pentru ca oamenii se schimba, lucrurile merg uneori prost, iar viata merge inainte…


Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,898 hits
Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

