11
Sep
13

” „

 1240550_662931653725985_656179455_n „Mă găseam deseori întrebându-mă ce caut acolo şi, mai ales, de ce nu pot să plec? Chiar în clipele acelea, când căuta siguranţă, când avea nevoie de mine mai mult ca oricând, îl alungam. Îi spuneam râzând: “Du-te, eşti liber!”, îi spuneam să plece, ştiind că nu pleacă. Îl vedeam că suferă şi ştiam că atunci era al meu mai mult ca oricând. Era al meu mai mult ca oricând şi atunci simţeam că îl iubesc cel mai puţin. Aveam amândoi plăcerea bolnavă de a-l vedea pe celălalt suferind. Am scris cu litere de o şchioapă: IUBIRE pe cea mai bolnăvicioasa relaţie pe care am trăit-o vreodată. Eram prizonieri de bunăvoie într-o lume în care ne consumam unul pe altul, ne testam limitele suportabilităţii. Când cedam într-un sfârşit, se uita la mine triumfător: “E rândul tău acum, dă cât poţi de tare”. Ne făceam mai mult rău decât bine, dar când era bine era atât de bine, încât uitam tot răul. Dacă îi reproşam cât rău îmi face, îmi spunea degajat că te poate face fericit numai un om care te poate face şi să suferi; că dacă vrei fericirea absolută, trebuie să îti asumi riscul suferinţei supreme. În ce moment am început să ne chinuim unul pe celălalt nu ştiu. Nu ştiu nici când o să încetăm; încă ne mai chinuim şi astăzi cu tăcerea.”
0 Responses to “” „”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,893 hits
Septembrie 2013
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

