06
Feb
14

Simplu

Nu cred ca am vazut vreodata ceva mai frumos. Toata inocenta si fericirea asta e contagioasa. Pentru ca de multe ori, daca nu intotdeauna, uitam sa ne bucuram de lucrurile simple. Tu de cand n-ai mai dansat in ploaie?

Imi amintesc ca atunci cand eram mica, mica, eram fascinata de ploaie. Si oricat de tare ma ingrozeau tunetele si fulgerele, nu-mi dezlipeam nasul de fereastra. Stateam si uitam sa mai clipesc. Se intampla ceva magic de partea cealalta a sticlei si nu intelegeam. Dar nici nu incercam. Asa pierzi frumusetea, prin explicatii inutile.

N-am mai facut asta de atat de mult timp incat nici nu-mi mai amintesc. Am ratat prea multe ploi.

 

0 Responses to “Simplu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

about.

vede perna murdara pe care il asteapta ea:
"iarta-ma, ti-am furat o geana"..

Blog Stats

  • 10,927 hits
Februarie 2014
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

